sobota, 11 stycznia 2014

JEESSTT

Boziu... po takiej męczarni to ja mam dość wszystkiego!
Udało mi się! Hasło zmienione i wszystkie zabezpieczenia :D  MAm nadzieję że już się to nie powtórzy
Przepraszam was bardzo :o
Ale wróciłam, mam już napisane do 21 rozdziału więc powinno być z górki, choć to nie będzie łatwe bo szkoła, problemy ale mam nadzieję że się uda :D
Mam nadzieję że was nie straciłam :)
Kocham was za to że jesteście tacy cierpliwi i wgl :)
Od jutra powracam pełną parą :) Nastawie sb specjalnie budzi, przypomnienie i wpisuję tyle ile dam rade i ile czasu mi starczy!

4 komentarze:

  1. No to się bardzo cieszę :))) ponieważ codziennie wchodziłam i się okazywało, że nic nie ma :( ale warto czekać :)))
    czekam na kolejne rozdziały :))

    OdpowiedzUsuń
  2. No i dalej nie ma ;c
    inny anonim ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. no właśnie miało być a nic nie ma :(( jednak czekam nadal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuje że do wtorku wieczora sie pojawi na 100% :) Dodałabym jutro, albo w pon ale jadę do Szklarskiej
      Poręby :D i nie bd miec internetu :) '
      Wiem że zawiodłam i postaram sie to odbudowac i milo widziec ze komus zalezy na tym opowiadaniu ;)

      Usuń